Son Dakika
21 Eylül 2020 Pazartesi

‘Türkiye’den aldığı haplar yüzünden öldü’

27 Ocak 2017 Cuma, 19:02

Daily Mail’in haberine göre İngiltere‘nin Falmouth kentinde yaşayan 20 yaşındaki tıp öğrencisi Anna Phillips Türkiye‘den online sipariş ettiği zayıflama hapları yüzünden hayatını kaybetti.

3 yıl önce psikiyatri merkezinde tedavi gördüğü belirtilen genç kızın, Türkiye merkezli bir internet sitesinden sipariş ettiği zayıflama haplarından aşırı dozda aldığı ve sokakta kalp krizi geçirdiği belirtildi.

BANKTA YIĞILMIŞ HALDE BULUNDU

Bir bankta hareketsiz halde bulunan Phillips olay yerine gelen ambulansla hastaneye kaldırıldı. Ancak Phillips, yapılan tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetti.

“DEHŞET VERİCİ”

Olayın ardından Adli Tıp Kurumu’nda Phillips’in cesedine otopsi yapıldı. Otopsiye giren doktor Cornwall Cox’un “Durumu Sağlık Bakanlığı’na bildireceğim. Bu ilaçların ülkeye kolay giriş yapması dehşet verici” dediği ifade edildi.

Kendisi de doktor olan anne Penny Phillips, “Hükümeti bu ilaçlar konusunda uyaran doktora minnettarım. Umarım bu tavsiye bu ilaçları kullanan başka kişilerin de hayatını kurtarır” dedi.

You must be logged in to post a comment Login

Yorum yazın...


tiny house
alanya escort beylikdüzü escort porno izle porno film izle
https://www.donaldsonville.org eryaman escort antalya escort escort alanya bodrum escort escort alanya eskişehir escort porno izle
antalya escort istanbul escort http://antbox.org şirinevler escort beylikdüzü escort bayan şişli bayan escort
istanbul escorts
istanbul escort
istanbul escorts
istanbul escort
istanbul escort
halkalı escort şirinevler escort çapa escort