SON DAKİKA HABERİ: Türkiye Futbol Federasyonu Hukuk Müşavirliği, Süper Kupa maçı sırasındaki olaylar nedeniyle Beşiktaş ve Atiker Konyaspor’la, karşılaşma sonrası açıklamaları nedeniyle de Beşiktaş Başkanı Fikret Orman’ı PFDK’ya sevk etti.İlişkili Haberler
Son dakika haberi!
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Hukuk Müşavirliği, Beşiktaş, Atiker Konyaspor ve Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu’na (PFDK) sevk etti.
TFF’den yapılan açıklamada şu ifadeler kullanıldı:
1- BEŞİKTAŞ A.Ş. Kulübü’nün 06.08.2017 tarihinde oynanan BEŞİKTAŞ A.Ş. – ATİKER KONYASPOR Türkcell Süper Kupa müsabakasındaki “saha olayları” nedeniyle Futbol Disiplin Talimatı’nın 52. maddesi uyarınca PFDK’ya sevkine,
BEŞİKTAŞ A.Ş. Kulübü başkanı FİKRET ORMAN’nın basın toplantısında yaptığı “sportmenliğe aykırı açıklamaları” nedeniyle Futbol Disiplin Talimatı’nın 38. maddesi uyarınca 08.08.2017 tarihinden itibaren tedbirli olarak PFDK’ya sevkine karar verilmiştir.
2- ATİKER KONYASPOR Kulübü’nün 06.08.2017 tarihinde oynanan BEŞİKTAŞ A.Ş. – ATİKER KONYASPOR Türkcell Süper Kupa müsabakasındaki “çirkin ve kötü tezahüratı” nedeniyle Süper Kupa Müsabaka Statüsü’nün 10/D maddesi uyarınca ve “saha olayları” nedeniyle Futbol Disiplin Talimatı’nın 52. maddesi uyarınca PFDK’ya sevkine karar verilmiştir.
1
AK Parti MKYK üyesi Abdurrahman Kurt’tan “Kürdistan” gözaltısına tepki: Doğru bulmuyorum
2
Diyanet İşleri Başkanlığı’na İstanbul Müftüsü Prof. Dr. Safi Arpaguş atandı
3
Tartıştığı kız arkadaşı ile annesinin araçlarını kundakladı; olay anı kamerada
4
İki kişi birden saldırdı! Gazeteciyi sokak ortasında ağır yaraladılar
5
İsrail’de neler oluyor? ABD, elçilik çalışanlarını çekmeye başladı
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.