Aliağa ilçesinde kurulu bir petrokimya tesisinin rafineri inşaatında çalışan 346 işçi, yedikleri öğle yemeği sonrası baş dönmesi ve mide bulantısı şikayetiyle hastaneye sevk edildi.
NUMUNELER ALINDI
Aliağa Devlet Hastanesine kaldırılan işçilerin tamamının müdahalenin ardından taburcu edildiği ve sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. İşçilerin yemeğinden alınan numunenin incelenmek üzere laboratuvara gönderildiği bildirildi.
.fr{ float:right; } .vidyorum{ padding-top:0px; margin-top:-20px; font-size:10px; font-weight: normal; } .testimonial-content{ padding:6px 10px 6px 10px; } .yrmBslk{ width:75px; color:#990000; overflow: hidden; float:left; } .testimonial-user{ display:none; width:75px; color:#990000; overflow: hidden; margin-top:5px; } .vybaslik{ color: #3f5fbf; font-weight: bold; } function videoYonlendir(id){ window.open(“http://videonuz.ensonhaber.com/y/” id); }
1
AK Parti MKYK üyesi Abdurrahman Kurt’tan “Kürdistan” gözaltısına tepki: Doğru bulmuyorum
2
Diyanet İşleri Başkanlığı’na İstanbul Müftüsü Prof. Dr. Safi Arpaguş atandı
3
Tartıştığı kız arkadaşı ile annesinin araçlarını kundakladı; olay anı kamerada
4
İki kişi birden saldırdı! Gazeteciyi sokak ortasında ağır yaraladılar
5
İsrail’de neler oluyor? ABD, elçilik çalışanlarını çekmeye başladı
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.